lørdag 2. april 2011

Lørdagslykke

Dette er en variant av en perfekt lørdagsmorgen:
  • våkne tidlig og være uthvilt
  • titte ut på en grå aprilmorgen fra under dyna og vite at jeg ikke behøver å gå ut i dag hvis jeg ikke absolutt vil
  • spise laaaaang frokost med verdens beste Kjæreste som selskap, radio i bakgrunnen som vi hører på delvis og kommenterer etter behov
  • PG-te med melk og sukker (nesten som å være i England igjen!)
  • Aftenposten 
En dag som begynner sånn må jo bare bli bra, nesten uansett?

- Helga Marie -

4 kommentarer:

  1. Høres veldig bra ut, bortsett fra det der med teen. Du har vel høyere standard enn PG tips??

    Jeg har aldri vært sånn som får ros av tannlegen (vi hadde en rett og slett veldig kjip skoletannlege), og jeg hadde også et opphold på noen år (utlandet og sånt) og kom tilbake med noen skår i porselenet...

    Har funnet en bra en nå, men reflekterte i forrige uke at det kanskje hadde hjulpet på motivasjonen om man fortsatt fikk en liten gave? Skal ikke mer til enn en plastring eller smykke for at besøket skal bli mer lystbeont for min del :)

    SvarSlett
  2. Jeg er helt enig når det gjelder gaver hos tannlegen. Jeg hadde tålt litt kjeft og irettelsettelse mye bedre om jeg fikk en liten premie.

    Angående te - vel, PG-tips brings me back to London... Det var den teen som alltid ble servert på kjerka. Hva vil du anbefale istedet? Deilig Darjeeling jeg fikk av deg til jul, forresten. (Kanskje jeg har svaret der? Men det er vel ingen frokostte?)

    SvarSlett
  3. Jeg er veldig glad i Lady Grey, jeg da - norsk nok. Og har snublet over Countess Grey fra Fortnum&Mason og er helt hekta! Ellers må jeg si at jeg drikker omtrent hva som helst slags te når som helst ;)

    SvarSlett
  4. Hehe, joda, jeg er egentlig "altdrikkende" og er også glad i Lady Grey, i alle fall innimellom. Liker i alle fall bedre den enn Earl Grey. Countess Grey ble jeg veldig nysgjerrig på, merket jeg... Inviterer du på te en dag? :)

    SvarSlett