lørdag 9. april 2011

Om å bevare norsk kultur...

Er det flere enn meg som syns det er pussig at en organisasjon ved navn Norwegian Defence League skal forsvare norsk kultur? Det er mangt å si om Quisling, men han gav da i det minste nazi-partiet sitt et norsk navn, det skal han ha.

Forøvrig var det jo med en viss tilfredsstillelse jeg registrerte at det ikke var særlig stor oppslutning om "demoen" på Kontraskjæret. Det var forresten en nærmest uhyggelig likhet mellom ledern av NDL og kronprinsessen, men til tross for republikansk legning føler jeg meg sikker på at likheten stopper ved utseendet og den litt betydningsfulle nikkingen.

- Helga Marie -

P.S. Jeg blir egentlig ikke så imponert over disse anti-rasistene som banker opp folk heller. Ekstremister er ikke ok uansett hvilken tro de bekjenner seg til.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar