mandag 26. oktober 2009

Bokhyllas oppriktige svar


Denne morosaken kommer fra Hanne som er en kilde til mye artig. Jeg ville også konsultere bokhylla, og her er altså hva min bokhylle svarer når jeg spør:

Er du mann eller kvinne?
En kvinne i Berlin

Beskriv deg selv
Meg eier ingen

Hvordan har du det?
Tatt av vinden

Beskriv stedet du bor på
Bråkmakergata

Hvor ønsker du å reise?
Kilden i Provence

Beskriv din beste venn
Ur-Pippi

Hva er din favorittfarge?
Det røde rommet

Hvordan er været akkurat nå?
Storm ved Stad

Hva er din favorittårstid?
Sommarboken

Om livet ditt var et tv-program, hva skulle det hete?
The Private Memoirs and Confessions of a Justified Sinner

Hva betyr livet for deg?
Hundre appelsinar og ein fiolin

Hvordan er parforholdet ditt?
Beloved

Hva er du redd for?
Onde sirkler

Dagens aforisme
Nåden har ingen lag

Hvilket råd vil du gi andre?
Saman er ein mindre aleine

Hvordan vil du dø?
Fri

Ditt motto
Store forventninger

- Helga Marie -

P.S. Bildet er lastet opp fra chillihead som har bildene sine på Flikr under Creative Commons-lisens.

4 kommentarer:

  1. En sånn en, har jeg også lyst til å lage. En kan jo også lage en fra platesamlinga eller filmsamlinga.

    SvarSlett
  2. Det var noe som gikk på Facebook for en tid siden, hvor man satte hele musikksamlingen på data på shuffle og lot tilfeldighetene avgjøre svaret. Der fikk man mye rart:)

    SvarSlett
  3. Ja det husker jeg! :-) Det er litt moro med sånne greier, rett og slett.

    SvarSlett