søndag 1. januar 2012

Godt nytt år!

Tenk, så er 2012 i gang. Et helt flunkende nytt år med nye og uante muligheter. Jeg går inn i det nye året med tett nese og sår hals, men er plassert i en godstol foran nyttårshopprennet fra Garmisch-Partenkirchen og har det ganske bra likevel. Bare for å si det - jeg er ikke spesielt hoppinteressert, men så lenge jeg kan huske har familien benket seg foran NRK og nyttårskonserten fra Wien (ganske kjedelig bortsett fra ballettinnslagene) og altså hopprennet som også egentlig er ganske kjedelig (dette ifølge meg).

Året som ligger foran inneholder forøvrig noe helt nytt. Jeg skal ha permisjon fra jobb og være mamma på heltid. Fryktelig spennende. Jeg har blitt grundig bortskjemt i løpet av desember med lærerkjæresten min hjemme: først to ukers velferdspermisjon etter fødselen og deretter juleferie og dessuten et par særdeles velvillige og entusiastiske besteforeldre i første etasje. Nå reiser de hjem fra juleferie og Kjæresten returnerer til jobb og min lille sønn og jeg skal klare oss toene på dagtid. Det blir sikkert helt supert. Vi skal på barseltreff, babysang og trilleturer med Barnas Turlag, så vi får sikkert nok å gjøre.

Vel, vel - året er i gang og uansett hvilke spenstige planer man har er det her og nå som gjelder, og med den påminnelsen vil jeg ønske alle der ute et riktig godt nytt år i 2012.

- Helga Marie -

4 kommentarer:

  1. Godt nytt år Helga Marie! Må det bli et godt år!!

    SvarSlett
  2. Og til deg, Beate! Jeg slutter meg til - måtte det bli et godt år.

    SvarSlett
  3. Godt nytt år :) Legger merke til at taggen "lykke" nå ligger neck and neck med "litteratur" og kjemper om førsteplassen med "dikt", anser det som et godt tegn for ditt (deres) 2012!

    stor klem fra Oppsal

    SvarSlett
  4. Godt observert, kjære deg! :D Og jeg klemmer Oppsal og alt dets innhold tilbake. Av hele mitt hjerte.

    SvarSlett