fredag 6. januar 2012

En ganske ok fredagskveld

Her er noen grunner til at dette er en ganske (egentlig VELDIG) ok fredagskveld:
  1. Jeg har verdens skjønneste baby og har vært mamma i nøyaktig en måned
  2. Jeg har overlevd min første uke i mamma permisjon alene 
  3. Jeg kom meg ut på en bitteliten trilletur med Poden i vintersola
  4. Kjæresten laget sin sedvanlig herlige pizza og Poden sov slik at mamma og pappa fikk spise og skravle akkurat som i gamledager
  5. Kjæresten har tatt med seg Poden til sengs og jeg ser krim på og diller på nettet samtidig
  6. Når jeg skal legge meg om en stund får jeg sove mellom de to mennene i mitt liv: En stor og kjekk en på høyre side, og en bitteliten og søt en på den venstre.
Livet er sannelig ikke verst!

Riktig god natt og god helg, alle sammen.

- Helga Marie -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar