torsdag 17. mars 2011

Det er travelt å bo på hotell!

Jeg er på kurs for nye tillitsvalgte i Norsk Lektorlag og bor på hotell. Og jeg bare sier det: Det er travelt å bo på hotell! Presisering: Det er travelt å bo på hotell for den som ikke bor på hotell særlig ofte.

For det første skal man jo være sosial med alle sine nye venner, spise en bedre middag og henge i baren. Men samtidig skal man også rekke å ligge i badekaret og ikke minst skal man nyte at man har et stort rom helt for seg selv!

Det er det siste jeg gjør akkurat nå. Jeg diller på nettet og ser på Kveldsnytt samtidig, akkurat som hjemme, men forskjellen er at jeg er på hotell.

Når sant skal sies håper jeg at jeg ikke blir så mye mer blasert enn dette. Det er helt greit å synes at det er skikkelig stas å bo en natt på hotell.

- Helga Marie -

P.S. Jeg har utsikt til flyplassen fra vinduet mitt. Ett bonuspoeng for å gjette hvilket hotell jeg er på!

2 kommentarer:

  1. Det er kjempetravelt å være på denslags samlinger, det er helt sant. For man skal, som du sier, få til å være sosial samtidig som man vil nyte hotell-livets herligheter.

    Jeg er for øvrig slett ikke blasert når det gjelder hotellopphold - snarere tvert i mot. http://hannej.blogspot.com/2008/02/et-lite-stykke-himmel.html

    SvarSlett
  2. Hihi! Det er godt å høre at vi er flere. Herlig skildring av et lite opphold i himmelen :)

    SvarSlett